Pracovník zákaznického servisu

Zákaznické centrum hledá posilu – buď náš hlas!
Baví tě komunikace s lidmi?
Máš v sobě chuť pomáhat, hledat řešení a z každého hovoru udělat příjemný zážitek?
Telefon ti není cizí, slova ti jdou jak mluveně, tak psaně, a navíc hledáš fajn tým, kam se budeš těšit?
Super! Možná právě tebe hledáme do našeho Zákaznického centra ve Vrchlabí.
Co tě u nás čeká?
  • Budeš ten první kontakt, kterého zákazník uslyší, když potřebuje pomoct – přátelsky a profesionálně.
  • Většinu komunikace zvládneš po telefonu nebo e-mailem.
  • Získané informace zaznamenáš do našich interních systémů.
  • Spolupracuješ s dalšími odděleními – jsme tým, který táhne za jeden provaz.
  • Pomáháš budovat dobré jméno společnosti – rychlá a kvalitní pomoc zákazníkovi je u nás základ.
Co čekáme od tebe?
  • Chuť jednat se zákazníky a pomoct jim (všechno ostatní tě naučíme).
  • Příjemný hlas a dobrý písemný projev.
  • Zodpovědnost, proaktivitu a chuť se učit nové věci.
  • Umíš si poradit i v nečekaných situacích.
  • Pracovní dobu máme mezi 8:00–20:00, pracujeme ve směnném režimu – směny si plánuješ dopředu a víkend vychází na každého cca 1–2× měsíčně (jen sobotní dopoledne).
  • Znalost angličtiny nebo němčiny je výhodou, ale určitě ne nutností.
A co ti za to nabízíme?
  • Skvělý tým a přátelské prostředí – nejsme jen kolegové, jsme parta.
  • VIP slevy v Datartu.
  • Stravenkový paušál
  • Slevy na servis a náhradní díly.
  • Výhodné podmínky operativního leasingu
  • MultiSportku
  • Havex days
Místo pracoviště
  • Vrchlabí, okres Trutnov
Typ pracovního poměru 
  • Práce na plný úvazek
Benefity
  • Mobilní telefon
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Firemní akce