Pracovník zákaznického servisu
Zákaznické centrum hledá posilu – buď náš hlas!
Baví tě komunikace s lidmi?
Máš v sobě chuť pomáhat, hledat řešení a z každého hovoru udělat příjemný zážitek?
Telefon ti není cizí, slova ti jdou jak mluveně, tak psaně, a navíc hledáš fajn tým, kam se budeš těšit?
Super! Možná právě tebe hledáme do našeho Zákaznického centra ve Vrchlabí.
Co tě u nás čeká?
- Budeš ten první kontakt, kterého zákazník uslyší, když potřebuje pomoct – přátelsky a profesionálně.
- Většinu komunikace zvládneš po telefonu nebo e-mailem.
- Získané informace zaznamenáš do našich interních systémů.
- Spolupracuješ s dalšími odděleními – jsme tým, který táhne za jeden provaz.
- Pomáháš budovat dobré jméno společnosti – rychlá a kvalitní pomoc zákazníkovi je u nás základ.
- Chuť jednat se zákazníky a pomoct jim (všechno ostatní tě naučíme).
- Příjemný hlas a dobrý písemný projev.
- Zodpovědnost, proaktivitu a chuť se učit nové věci.
- Umíš si poradit i v nečekaných situacích.
- Pracovní dobu máme mezi 8:00–20:00, pracujeme ve směnném režimu – směny si plánuješ dopředu a víkend vychází na každého cca 1–2× měsíčně (jen sobotní dopoledne).
- Znalost angličtiny nebo němčiny je výhodou, ale určitě ne nutností.
- Skvělý tým a přátelské prostředí – nejsme jen kolegové, jsme parta.
- VIP slevy v Datartu.
- Stravenkový paušál
- Slevy na servis a náhradní díly.
- Výhodné podmínky operativního leasingu
- MultiSportku
- Havex days
- Vrchlabí, okres Trutnov
- Práce na plný úvazek
- Mobilní telefon
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Notebook
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Firemní akce