SEAT si skvěle vedl na českém trhu i v dubnu

SEAT nadále vzdoruje nepříznivému vývoji na trhu.

  • SEAT zaujal v dubnu 11. místo mezi značkami
  • SEAT zvýšil své dubnové registrace o 12,35 %, zatímco trh poklesl o 9,21 %
  • Trio bestsellerů SEAT tvoří Ibiza, Leon a Toledo

SEAT je podle aktuálních statistik registrací nových vozů sestavovaných Svazem dovozců automobilů (SDA) jedenáctou nejprodávanější značkou na českém trhu. V dubnu bylo v ČR registrováno 364 nových vozů SEAT (podíl na trhu 2,42 %), což znamená meziroční nárůst o 12,35 %. Za první čtyři měsíce roku 2013 má SEAT na svém kontě 1110 registrací. Díky tomuto skvělému výsledku, který je meziročně o téměř 27 % lepší, a to na trhu, jenž poklesl o takřka 15 %, se SEAT vyšvihl z loňského 17. místa na letošní 14. místo, přičemž na konkurenty na 13. a 12. místě má jen minimální ztrátu.

Nejoblíbenějším vozem SEAT na českém trhu je tradičně modelová řada Ibiza, která si drží v segmentu malých vozů vynikající páté místo (147 vozů registrovaných v dubnu 2013/554 vozů od ledna do dubna 2013). Nový Leon výrazně posílil během dubna své postavení v segmentu nižší střední třídy, v němž je nyní devátým nejprodávanějším modelem (131/271 vozů). Třetím z pilířů, na nichž je postaven úspěšný prodej značky SEAT, je nové Toledo (33/134 vozů), které zaujímá v segmentu střední třídy výborné sedmé místo (leden až duben 2013).

„SEAT udržel pozitivní směr vývoje svých prodejů z prvního čtvrtletí i ve čtvrtém měsíci letošního roku. Ibiza zůstává podle očekávání stále naší oporou, ale nás těší hlavně velmi příznivé přijetí nového Leonu a Toleda českými zákazníky, které je příslibem pro další vývoj našich prodejů v následujících měsících. Leon se již vyšplhal na deváté místo ve velmi obsazeném segmentu nižší střední třídy, a to nabízíme zatím jen pětidveřové provedení, k němuž v průběhu letošního roku přidáme další karosářské verze. Velkou radost nám dělá nejen prodej nových vozů SEAT, ale i servisní síť značky SEAT, jejíž výkony rostou meziročně o 21%, kde narůst prodeje dílů koresponduje s nárůstem prodaných hodin a vytíženosti servisních partnerů.“ říká Aleš Novák, vedoucí divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Datum: 9.5. 2013
Autor: IVG Tisková zpráva www.seat.cz