Škoda Yeti se předvedla americkým novinářům, míří do USA?
Zástupce amerického magazínu Car and Driver dostal možnost vyzkoušet Škodu Yeti. Kompaktní české SUV se Američanům předvedlo na testovacím polygonu, který koncern VW Group provozuje v poušti v Namibii.
Znamená to něco? Yeti se dnes v USA neprodává – značka Škoda působí jen v několika zemích na americkém kontinentu, ty největší trhy ale obsazeny nemá. To je vše, co zatím víme, a tak se otevírá pole pro spekulace.
Na každý pád kategorie SUV se v Americe těší velkému zájmu a kompaktní velikosti těchto aut patří budoucnost. Například Nissan zde prodává i malý Juke a trojice značek Jeep/Fiat/Alfa Romeo chystá každá vlastní model kompaktního SUV.
Možnost, že by Škoda začala prodávat auta v USA a začala s Yetim, proto dává smysl. Uvést na trh zcela novou značku je sice poměrně drahá záležitost, existují ale i alternativní možnosti. Navíc koncern VW je tím posledním, kdo by si takovou expanzi nemohl dovolit.
Nový trh by navíc pomohl naplnit růstovou strategii, podle které chce Škoda v roce 2018 prodat 1,5 milionu aut. V loňském roce totiž mladoboleslavská automobilka dosáhla zatím na 880 tisíc, v následujících šesti letech proto musí v průměru přidat každoročně sto tisíc kusů.
Zdroj: www.auto.cz