SEAT uzavřel rok 2011 v Česku mimořádně úspěšnou bilancí.

Španělská značka SEAT dosáhla v roce 2011 na českém trhu 3310 registrací nových vozů, což je o 550, resp. o 19,9 % víc než v předchozím roce. Na mimořádně silném růstu se významně podílely především modelové řady Ibiza, Altea a Alhambra.

V neustále se rozšiřující nabídce značky SEAT byly i v roce 2011 nejžádanějšími vozy z modelové řady Ibiza, které vloni zaznamenaly meziroční nárůst o 27,4 %, což v absolutních číslech znamená 2132 registrací. Mimořádně příznivý je pak vývoj poptávky po praktickém a prostorném kombi Ibiza ST. Prodejci SEAT předali zákazníkům 810 vozů Ibiza ST, což je o 101,7 % víc než v předchozím roce.

Ještě větší procentní nárůst zaznamenala nová Alhambra, a to o neuvěřitelných 123,9 %. Celkem bylo v roce 2011 na českém trhu zaregistrováno 150 vozů nové generace Alhambra, která od svého uvedení na trh představuje po všech stránkách nový etalon v segmentu velkých rodinných MPV.

Variabilní a velkorysý vnitřní prostor v kombinaci s hospodárnými motory a bohatou výbavou oceňují čeští motoristé také na modelech řady Altea. Svědčí o tom statistiky za loňský rok, kdy na české silnice vyjelo 493 nových vozů Altea (+ 19,7 %). Největší nárůst registrací přitom zaznamenala Altea Freetrack (+ 56,0 %) a Altea XL (+ 42,0 %), po níž byla v rámci modelové řady Altea největší poptávka (291 registrací).

Značka SEAT se na českém trhu v loňském roce ještě více etablovala v oblasti firemních zákazníků a zvýšila objem fleetových obchodů o 57 %. V absolutní hodnotě se jedná o 707 prodaných vozů, tj. 20,4 % z celkových prodejů.

Datum: 7.1.2012
Autor: Tisková zpráva www.automania.cz