Pojištění

Nejlevnější pojištění nemusí být vždy to nejvýhodnější.

Při pojištění se námi se nemusíte o nic starat, pojistku vám zpracujeme tak, aby se Vám opravdu vyplatila. Společně projdeme všechna rizika, se kterými byste se mohli setkat a pak vybereme vhodnou pojišťovnu a balíček, který vám tato nebezpeční pokryje.

Máte již uzavřenou pojistku a chtěli byste vědět, zda je pro vás tou nejlepší? Přineste nám vaši smlouvu, společně ji projdeme, aktualizujeme a ušetříme vám peníze na pojistném.

Povinné ručení chrání nejen Vás, ale i Vaše blízké. Nabízíme Vám následující rozsah povinného ručení:
  • Rozsah krytí od 35 do 150 milionů Kč pro škody na majetku i škody na zdraví včetně nemajetkové újmy.
  • Asistence v případě poruchy i nehody, odtahy dle zvolené varianty a to až s limitem 50 tis.Kč a náhradním vozidlem až 30 dnů zdarma, první škoda bez vlivu na bonus.
  • Fixace pojistné částky na tři roky, dealerská sleva na až 40% (dle stáří a typu vozidla).
  • Úrazové pojištění řidiče i osádky s limity dle výběru již od 100 000 Kč na smrt a 200 000 Kč trvalé následky.
  • Dopojištění střetu se zvěří, odcizení či živelných škod pokud nebudete chtít kompletní havarijní pojištění na plnou cenu vozidla.
Havarijní pojištění chrání především váš vůz. Zde je nabídka pojištění rizik v rámci havarijního pojištění:
  • Výběr na všechna rizika, nebo kombinací odcizení, živelných škod, havárie případně vandalismu.
  • Spoluúčasti od 0% až do 30% a s dealerskou slevou až 40% dle stáří a typu vozidla
  • Připojištění na novou hodnotu vozidla, tzv.GAP
  • Domovský servis na všechna naše vozidla dle vybrané pojišťovny a typu pojištění

Co všechno pro Vás zajistíme:

  • Návrh smlouvy dle přání zákazníka, porovnání více pojišťoven, srovnání limitů, služeb a rozsahu pojišťovaných nebezpečí v produktech jednotlivých pojišťoven.
  • Změny smlouvy, přidání či odebrání nebezpečí, aktualizace smlouvy dle obvyklé ceny vozidla, ukončení pojištění.
  • Dotisk zelené karty, dohledání a tisk duplikátu smlouvy, informace o dluhu na smlouvě, informace o pojištěných nebezpečích, informace o asistenčních službách
  • Poradenství v případě poruchy, nehody, nuceném odtahu vozidla. Pomoc při nahlášení pojistné události, předání dokumentace pojišťovně

Platí pro pojištění motorových vozidel, odpovědnostních pojistek (odpovědnost zaměstnance, odpovědnost občana, odpovědnost podnikatele) a pojištění majetku (dům, domácnost, firma)

Platí, že na povinném ručení nezáleží? Máme pro vás příběhy z praxe

Příběh první:

Dvě rodiny na cestě na dovolenou do Chorvatska. V obou případech došlo k poruše vozidla a auto zůstalo stát na dálnici před Splitem.

Rodina A – zavolala svou asistenční službu, ta jim zprostředkovala odtah do servisu ve Splitu. Naštěstí se díky vzdálenosti vešli do limitu 50 km a odtah byl zdarma. Pak jim asistenční služba zajistila dopravu do hotelu na místo pobytu. Objednání náhradního dílu a čekání na opravu způsobilo, že oprava vozidla přesáhla o několik dnů dobu dovolené. Rodina se tedy přepravila zpět domů na vlastní náklady a následně si řidič dojel pro auto do servisu a uhradil opravu v místní ceně. Náklady na opravu byly o 20% vyšší než v domácím servisu, cesta rodiny zpět domů a řidiče pro auto spolkla několik tisíc Kč, řidiče vše stálo dva dny dovolené. Po započtení rozdílu mezi opravou v ČR a opravou doma se celková ztráta vyšplhala na cca 10 000 Kč.

Rodina B – zavolala svou asistenční službu. Ta jim nabídla několik variant řešení. Dohodli se na odtahu jejich vozidla zpět do servisu v místě bydliště a zapůjčení náhradního vozidla. Jejich servis v ČR vyslal na náklady pojišťovny odtahovou službu s naloženým náhradním vozem. Rodina přespala ve Splitu a druhý den si převzala náhradní vůz, který měla k dispozici po zbytek dovolené a s nímž se vrátila domů. Odevzdala jej v servisu a vyzvedla si svůj opravený vůz.

Rozdíl v pojištění mezi A a B činil 400,-Kč. Rodina A šetřila každý rok na pojištění 400,-Kč a jediná porucha jí sebrala úsporu na pojištění za 25 let.

Co myslíte, které pojištění bylo skutečně to levnější? Nebo je tu pojištění především proto, aby vás ochránilo a pomohlo v okamžiku, kdy jej budete skutečně potřebovat?

Příběh druhý:

Nehoda z loňského roku kousek za hranicemi v Německu. Klient pojišťovny tam srazil manažera velké firmy. Měl smůlu, ten člověk přežil s doživotními těžkými zdravotními následky. Výsledný účet za nemajetkovou újmu, léčení a dorovnání ztráty příjmu se vyšplhal v přepočtu na 100 milionů korun.

Měl štěstí, jeho limit na povinném ručení byl 150 milionů korun. Zákonný limit na povinném ručení je 35 milionů korun. Pokud by měl toto krytí nebo jakékoliv jiné, ale nižší než vzniklá škoda, uhradí pojišťovna do výše limitu a zbytek bude vymáhat na řidiči vozidla.

Ještě si myslíte, že vám stačí to nejlevnější povinné ručení? Jistě, taková škoda je málo pravděpodobná, ročně jich jsou maximálně desítky. Neznáte nikoho, komu by se stala, ale stávají se. Pokud budete v nesprávný čas na špatném místě, …

Příběh třetí:

Běžná nehoda se středně těžkou škodou na zdraví. Řidič vyvázl, ale jeho partnerka a jeho děti se poranily. Naštěstí u dětí to bylo jen pár týdnů léčení, partnerka se však léčila rok a stále ještě pociťuje následky na zdraví. Pojišťovna uhradila regres zdravotním pojišťovnám, ztrátu na výdělku a nemajetkovou újmu za trauma z nehody. Vše se vešlo do 2 milionů. Naštěstí měl solventní pojišťovnu, která s úhradou nečeká, až ji zaplatí další klienti pojistné. Navíc si přímo sám na sobě ověřil, že z povinného ručení se platí škody na zdraví i rodinným příslušníkům.

Jak moc rádi máte své blízké? Vybíráte podle toho své povinné ručení a pojišťovnu?