Národní část soutěže TOP Service People SEAT 2013 zná své vítěze

Datum: 6.12.2013

Odborná soutěž TOP Service People SEAT 2013 má za sebou národní finále, které se uskutečnilo 26. listopadu 2013 ve školicím středisku společnosti Porsche Česká republika s.r.o. v Kosmonosech. Vítězi se stali Michal Lehečka z plzeňského Autocentra Jan Šmucler (oborová skupina Servisní poradce), Jiří Mitura z ostravské společnosti RT Torax (Vedoucí skladu) a Petr Vala ze znojemské společnosti Libor Suchý, autoprodejna (Klempíř).

Finále se zúčastnilo 16 nejlepších pracovníků z autorizované servisní sítě SEAT. Předpokladem jejich nominace z celkem 56 přihlášených soutěžících bylo úspěšné složení písemné zkoušky, sestávající z 10, resp. 20 vysoce odborných otázek s nejlepšími výsledky.

Na stupních vítězů v oborové skupině Servisní poradce stáli kromě vítěze také Pavel Jaroš z pobočky Porsche Inter Auto CZ v Hradci Králové a Libor Heiser ze servisu RT Torax v Ostravě. Druhým nejlepším vedoucím skladu byl Pavel Krbec v barvách brněnského prodejce CARNOVA, za ním se umístil Petr Březina pracující ve společnosti AUTOCENTRUM OLOMOUC. Mimořádné postavení pracovníků společnosti Libor Suchý, autoprodejna, ze Znojma potvrdil Petr Škrabal druhým místem, za ním následoval Michal Pešek ze společnosti Auto Jarov na Praze 3.

Ve finále řešila každá oborová skupina – 5 servisních poradců, 5 vedoucích skladů
a 6 klempířů – po celý den teoretická i praktická zadání pod pečlivým dohledem specialistů importéra, kteří měli na starosti celkové vyhodnocení soutěže. Všem účastníkům byly za jejich výkony rozděleny ceny v celkové hodnotě cca 120 000 Kč. Vítěz v každé oborové skupině obdržel z rukou Martina Skronta, vedoucího marketingu servisních služeb Porsche Česká republika s.r.o., notebook a předměty z originální kolekce SEAT SERVICE. Ovšem nejvýznamnější odměnou pro tři nejlepší je reprezentace České republiky na mezinárodním finále soutěže TOP Service People SEAT, které se uskuteční v dubnu 2014 ve španělské Barceloně.

Odbornou soutěž TOP Service People vyhlašuje pravidelně výrobce vozů SEAT pro pracovníky z autorizované servisní sítě SEAT. Jejím cílem je motivovat servisní pracovníky k ještě lepším výkonům a průběžnému vzdělávání a získávání nových znalostí a dovedností v oblastech technologií, opravárenských postupů a jednání se zákazníky, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníků s údržbou, servisem a opravami jejich vozů.

Datum: 6.12. 2014
Autor: IVG Tisková zpráva www.seat.cz