Pracovnice/pracovník zákaznického centra

Do našeho týmu hledáme pracovnici/pracovníka zákaznického centra 

  • Jste spolehlivý/vá, odpovědný/á, máte rád/a pořádek, systém a řád?
  • Jste komunikativní a zároveň týmový hráč/ka?
  • Není Vám cizí administrativa a papírování a zároveň se nebojíte jednat se zákazníkem a dalšími partnery firmy?

Náplň práce

  • Telefonická komunikace se zákazníky firmy a vyřizování jejich poptávek
  • Telefonická komunikace s prodejci HAVEX-auto
  • Dohled nad agendou obchodních případů
  • Správa e-mailové pošty firmy a rozesílání na příslušná místa
  • Reporting spokojenosti zákazníků, zpracování a prezentace výsledků
  • Reporting obchodních případů
  • Obsluha online chatbox
  • Správa nového CRM systému

Všeobecné požadavky 

  • Pozitivní přístup k telefonické komunikaci
  • Příjemný a přátelský projev
  • Samostatný aktivní, pozitivní a zodpovědný přístup
  • Flexibilita, pečlivost, obchodní duch a ochota učit se novým věcem

Odborné požadavky

  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitou, vhodné i pro absolventy
  • Výborná znalost Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Powerpoint)
  • Řidičský průkaz sk. B 

Nabízíme

  • Odpovědnou práci na částečný úvazek (střídavé směny, práce i během víkendů)
  • Otevřené a přátelské pracovní prostředí
  • Velmi dobré platové ohodnocení
  • Zázemí stabilní a české firmy
  • Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje
  • Profesní vzdělávání

Benefity

  • Firemní akce/teambuilding
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • Zaměstnanecké stravenky
  • Sleva na firemní výrobky/služby

Místo pracoviště 

  • Vrchlabí

Typ pracovního poměru 

  • Částečný úvazek na zhruba 130 hod/měsíčně  na směnný provoz (provozní doba Zákaznického centra 8 - 21 hod, včetně víkendů)