SEAT představuje nové LOGO

Pařížský autosalon 2012

  • Nový SEAT Leon je vyvrcholením produktové ofenzivy
  • Nová identita a korporátní design čerpá inspiraci z barcelonské Avenida Diagonal
  • 2400 zástupců distributorů a importérů oslaví nové produkty a novinky společnosti SEAT

SEAT představil světu své nové logo. Proměna, kterou španělská automobilka prochází, kulminuje na Pařížském autosalonu prezentací nové identity a korporátního designu značky a zároveň i světovou premiérou nového modelu SEAT Leon. Nová generace Leonu vyjede na evropské silnice v listopadu a završí v historii společnosti nevídanou produktovou ofenzivu, jejíž součástí bylo představení modelu Mii, modernizované Ibizy a návrat Toleda.

Obě inovace představil prezident společnosti SEAT James Muir. „Dalším krokem v evoluci značky SEAT je představení našeho nového firemního loga, které odráží již zmíněné hodnoty značky: čistý, ryzí design a precizní, kvalitní konstrukci,“ vysvětlil Muir. Prvním modelem s novým logem bude zcela nový SEAT Leon, hvězda expozice SEAT na autosalonu ve francouzském hlavním městě. „Je to ikona v naší nabídce, která reprezentuje to nejlepší od značky SEAT: nádherný design, jedinečnou kvalitu, účelnou techniku a potěšení z jízdy,“ uvedl Muir.

Nový vizuální prvek obsahuje neoddělitelnou dvojici, vášnivou červenou barvu – teplou a dynamickou – a nezaměnitelný chromovaný znak SEAT. Evoluce loga symbolizuje transformaci samotné společnosti, harmonii mezi její racionální složkou a nejemocionálnější částí španělské značky. Chromovaný symbol charakterizovaný symetrickými liniemi v trvalém napětí je precizně vytvarovaný a pevně zakořeněný v modernosti. A to vše je protkáno jemnou linií průmyslové inspirace. Jedinečný design symbolu „S“ zdůrazňuje neutuchající zaměření značky SEAT na precizní techniku, dokonalost v konstrukci a inovace, zatímco červená barva i nadále vyvolává představu španělské duše značky.

Nová verikální podoba loga SEAT:

SEAT vertikal logo

Nový slogan ENJOYNEERING
ENJOYNEERING je vize společnosti. Prezident společnosti SEAT James Muir prohlásil na letošním Ženevském autosalonu: „ENJOYNEERING je nový slogan španělské společnosti, který reprezentuje hodnoty a DNA značky – technickou preciznost a kvalitní konstrukci ve spojení s emocionálním středomořským designem.“

ENJOYNEERING je pro značku SEAT víc než jen změnou korporátní identity. Christian Stein, vedoucí marketingu společnosti SEAT, k tomu říká: „ENJOYNEERING je ve všem, co ve společnosti SEAT děláme. Od detailů přístrojové desky jakéhokoli z našich vozů až po zážitky zákazníků z našich internetových stránek. Techniku dělí od emocí pouhý krok a my u SEATu děláme tento krok každý den.“ Nový slogan je mocným nástrojem pro změnu celé společnosti. Každé její oddělení zavádí nové modely emocí a výzev – od automobilového modelu nebo prodejního místa až po jednoduchou vizitku – SEAT je připraven na evoluci – vy také?

Nová generace Leonu vyjede na evropské silnice v listopadu a završí v historii společnosti nevídanou produktovou ofenzivu, jejíž součástí bylo představení modelu Mii, modernizované Ibizy a návrat Toleda. James Muir, prezident společnosti SEAT S.A., poprvé odhalil zcela nový SEAT Leon na galavečeru, který koncern Volkswagen uspořádal pro zástupce médií v předvečer Pařížského autosalonu. Muir prohlásil, že “nový Leon nevyžaduje od zákazníka žádné kompromisy.” Na koncernovém galavečeru bylo prezidentem společnosti SEAT představeno nové logo, jehož uvedení se časově shoduje s představením nového Leonu. “Nový Leon bude prvním vozem SEAT s naším novým firemním logem. Nové logo SEAT odráží naše úsilí o čistý, precizní design a jedinečnou úroveň techniky,” vysvětlil Muir.

Seat Leon

60 let skutečných emocí a vývoje designu
První model španělské automobilky byl představen 13. listopadu 1953 – SEAT 1400 byl elegantním prostorným vozem, který se stal velmi populárním ve vyšším segmentu. Od té doby vytváří SEAT vozy, jejichž řízení vyvolává emoce u každé generace. SEAT 600 ztělesňoval svobodného ducha 60. let, v 80. letech vznikl SEAT Ibiza, jedna z ikon společnosti a první 100% SEAT. A v bouřlivých 90. letech vstoupily skvěle na scénu modely SEAT Toledo (1991) a SEAT Leon (1998).

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží cca 80 % své výroby do 75 zemí a je vedoucí značkou na španělském trhu. V roce 2011 dosáhl SEAT s celkovým prodejem 350 000 vozidel obchodního obratu ve výši více než 5,0 miliardy eur.

Skupina SEAT zaměstnává vice než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech v Barceloně – Zona Franca, El Prat de Llobregat a Martorell, kde kromě ostatních modelů vyrábí především velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod koncernu Volkswagen Group v portugalském městě Pamela, vozy SEAT Mii vyrábí závod ve slovenské Bratislavě a nové Toledo závod v Mladé Boleslavi v České republice.

Horizontální logo SEAT:

Logo Seat